Ofis: SOS 266Telefon: +90 212 338 1309 - EXT: 3745
Araştırma Alanları
Intellectual history, Islamic studies and jurisprudence, history of Middle East and Africa; history of education; history of religion
Eğitim
2014
Ph.D. Department of History, Columbia University, New York
2007
M.Phil. Department of History, Columbia University, New York
2005
M.A. Department of History, Columbia University, New York
1999
B.A. First Class Honours - Law and Development Studies, , School of Oriental and African Studies (SOAS), University of London, UK
Araştırma
Intellectual history, Islamic studies and jurisprudence, history of Middle East and Africa; history of education; history of religion
Intellectual history, Islamic studies and jurisprudence, history of Middle East and Africa; history of education; history of religion
Dersler
CSHS
GSSSH
HIST
CSSH
CSSH
Çerez Bildirimi
Cookies are used to personalize content and ads, to provide social media features and to analyze our traffic. You can accept all cookies by selecting "Allow all" or you can edit the settings by selecting "Customize your cookie settings".
When you visit a website, information is stored in your browser, mostly in the form of cookies. This information may be about you, your preferences or your device, and is often used to make the site work as you expect it to. The information does not usually identify you directly, it is meant to provide you with a more personalized web experience. You can choose not to allow some cookies. Click on the different category headings to learn more and change our default settings. Click here to view our cookie policy.
Bu çerezler, web sitesinin çalışması için gereklidir ve sistemlerimizde kapatılamaz.
İstatistiki Çerezler
Bu çerezler, hizmetimizi tüm kullanıcılarımıza nasıl geliştirebileceğimiz konusunda fikir vermek ve anonim bir kullanıcı olarak web sitemizle nasıl etkileşim kurduğunuzu anlamak için kullanılır.
Hedefleme Çerezleri
Bu çerezler, profilinizi oluşturmak ve ilgi alanlarınıza uygun reklamlar sağlamak için kullanılır. Ayrıca, bir reklamı görme sayınızı sınırlandırmak ve reklam kampanyasının etkinliğini ölçmeye yardımcı olmak için kullanılır.