MAVA 402
Stratejik pazarlama planlaması araçlarının pazarlama problemlerinin analizinde uygulanmasını firma, tüketici ve rakabet bakış açısıyla bütünsel ve dinamik bir çerçevede ele alır. Yeni pazarlara giriş ve yeni markaların oluşturulmasındaki stratejilerin yanı sıra mevcut marka sermayesinin korunması ve genişletilmesi ile ilgili stratejileri derinlemesine inceler.
MAVA 360
MAVA 357
MAVA 354
MAVA 351
MAVA 390
Öğrencinin geliştireceği bir araştırma projesi üstünde ilgili hoca denetiminde çalışması.
MAVA 358
MAVA 355
MAVA 352
MAVA 344
Geleneksel sanat biçimleri ile üreterek Türk Sanatlarının incelenmesi. Türk çini, halı, tekstil, minyatür, kat?ı, tezhip sanatlarının yanı sıra folklorik ve kültürel temaların tasarım projeleri için kullanımı. Türk kültürü ve farklı bir kültür arasında bağlantı kurulması. Türk kültür mirasının disiplinlerarası araçlar ile algılanması ve yorumlanması için yenilikçi yaklaşım.
MAVA 395
Öğrencinin geliştireceği bir araştırma projesi üstünde ilgili hoca denetiminde çalışması.