MAVA 402

Stratejik pazarlama planlaması araçlarının pazarlama problemlerinin analizinde uygulanmasını firma, tüketici ve rakabet bakış açısıyla bütünsel ve dinamik bir çerçevede ele alır. Yeni pazarlara giriş ve yeni markaların oluşturulmasındaki stratejilerin yanı sıra mevcut marka sermayesinin korunması ve genişletilmesi ile ilgili stratejileri derinlemesine inceler.

CSSH - MAVA
Lisans
Kredisi:3
Ön Koşulu: MKTG. 201 or consent of the instructor

MAVA 360

CSSH - MAVA
Lisans
Kredisi:3
Ön Koşulu: ((SOCI. 100 or SOCI. 101 or SOCI. 102 or SOCI. 103) and (SOCI. 201 or SOCI. 202 or SOCI. 204 or SOCI. 206 or SOCI. 208)) or consent of the instructor

MAVA 357

CSSH - MAVA
Lisans
Kredisi:3

MAVA 354

CSSH - MAVA
Lisans
Kredisi:3

MAVA 351

CSSH - MAVA
Lisans
Kredisi:3

MAVA 390

Öğrencinin geliştireceği bir araştırma projesi üstünde ilgili hoca denetiminde çalışması.

CSSH - MAVA
Lisans
Kredisi:3

MAVA 358

CSSH - MAVA
Lisans
Kredisi:3

MAVA 355

CSSH - MAVA
Lisans
Kredisi:3

MAVA 352

CSSH - MAVA
Lisans
Kredisi:3

MAVA 344

Geleneksel sanat biçimleri ile üreterek Türk Sanatlarının incelenmesi. Türk çini, halı, tekstil, minyatür, kat?ı, tezhip sanatlarının yanı sıra folklorik ve kültürel temaların tasarım projeleri için kullanımı. Türk kültürü ve farklı bir kültür arasında bağlantı kurulması. Türk kültür mirasının disiplinlerarası araçlar ile algılanması ve yorumlanması için yenilikçi yaklaşım.

CSSH - MAVA
Lisans
Kredisi:3
Ön Koşulu: MAVA. 104 or consent of the instructor

MAVA 395

Öğrencinin geliştireceği bir araştırma projesi üstünde ilgili hoca denetiminde çalışması.

CSSH - MAVA
Lisans
Kredisi:1.5

MAVA 359

CSSH - MAVA
Lisans
Kredisi:1.5

MAVA 356

CSSH - MAVA
Lisans
Kredisi:3
Ön Koşulu: MAVA 205 or consent of the instructor

MAVA 353

CSSH - MAVA
Lisans
Kredisi:3

MAVA 350

CSSH - MAVA
Lisans
Kredisi:3