PSYC 491
Genel başarı ortalaması 3.00 ya da daha yüksek olan öğrencilere, öğretim görevlisinin onayı ile açık olan bir derstir.
PSYC 456
PSYC 453
Çocuklarda düşünce ve gelişimi. Fiziksel dünyayı kavramanın gelişimi, mantıksal düşünmenin gelişimi, zeka. Günümüzde yapılan araştırma ve uygulamalar incelenir.
PSYC 451
Psikolojideki güncel konuların detaylı olarak incelenmesi
PSYC 441
İnsan kaynakları yönetiminin stratejik önemi ele alınacak, iş analizi ve tasarımı, eleman cezp etme ve seçme süreci, performans yönetimi, kariyer planlama, ücret ve ödül yönetimi gibi temel insan kaynakları konularında uygulamalı tartışmalar yer alacaktır.
PSYC 461
Fizyolojik psikolojiye bir giriştir. Duyu, motivasyon, öğrenme, hafıza, ve duygu gibi süreçlerin fizyolojik temellerini tanıtır. Nörolojik hastalıklar, şizofreni, afektif hastalıklar, kaygı bozuklukları, ve psikofarmakoloji işlenecek diğer konular içindedir.
PSYC 454
PSYC 452
İnsanda sosyal gelişim; sosyal öğrenme, sosyal biliş, ahlaki gelişim, cinsiyet rollerinin gelişimi, olumlu sosyal davranışlar ile saldırgan davranışların gelişimi
PSYC 445
Çocuklarda düşünce ve gelişimi. Fiziksel dünyayı kavramanın gelişimi, mantıksal düşünmenin gelişimi, zeka. Günümüzde yapılan araştırma ve uygulamalar incelenir.
PSYC 433
Dilin biyolojik, bilişsel, sosyal ve kültürel yönleri. Dil işleme süreçleri ve kuramları. Çocuk dil edinimi, çokdillilik, dil gelişimi sorunları.
PSYC 490
PSYC 390 dersinde ortaya konulan araştırma önerisinin üzerinde öğretim görevlisinin rehberliğinde çalışma yürütülmesi ve bu çalışmanın bildiri veya yayına uygun bir araştırma makalesi haline getirilmesi
PSYC 455
PSYC 452
İnsanda sosyal gelişim; sosyal öğrenme, sosyal biliş, ahlaki gelişim, cinsiyet rollerinin gelişimi, olumlu sosyal davranışlar ile saldırgan davranışların gelişimi
PSYC 450
Psikolojideki güncel konuların detaylı olarak incelenmesi
PSYC 434
Sistemik aile terapisi kuramlarının ve çift ve aile terapisinde uygulamalarının derinlemesine incelenmesi. Çift ve aile terapisinde Stratejik/MRI, Davranışçı, Yapısalcı, Kuşaklararası, Yaşantısal, Çözüm odaklı ve Yazınsalcı Terapi gibi yaklaşımların tartışılması ve eleştirisi.