MAVA 337

Arayüz tasarımında kullanılan, Java AWT, Swing, .NET platform benzeri soyut programlama dillerinin kullanımına giriş. Programlama kütüphanelerini kullanarak programlama yapmaya giriş. Bu derste ses, video, jest, yazı ve çizimi destekleyen donanımların kullanımı ve bu donanımlar aracılığıyla alınan verinin temel düzeyde işlenmesi üzerinde durulacaktır.

CSSH - MAVA
Lisans
Kredisi:3

MAVA 350

CSSH - MAVA
Lisans
Kredisi:3

MAVA 353

CSSH - MAVA
Lisans
Kredisi:3

MAVA 356

CSSH - MAVA
Lisans
Kredisi:3
Ön Koşulu: MAVA 205 or consent of the instructor

MAVA 359

CSSH - MAVA
Lisans
Kredisi:1.5

MAVA 344

Geleneksel sanat biçimleri ile üreterek Türk Sanatlarının incelenmesi. Türk çini, halı, tekstil, minyatür, kat?ı, tezhip sanatlarının yanı sıra folklorik ve kültürel temaların tasarım projeleri için kullanımı. Türk kültürü ve farklı bir kültür arasında bağlantı kurulması. Türk kültür mirasının disiplinlerarası araçlar ile algılanması ve yorumlanması için yenilikçi yaklaşım.

CSSH - MAVA
Lisans
Kredisi:3
Ön Koşulu: MAVA. 104 or consent of the instructor

MAVA 352

CSSH - MAVA
Lisans
Kredisi:3

MAVA 355

CSSH - MAVA
Lisans
Kredisi:3

MAVA 358

CSSH - MAVA
Lisans
Kredisi:3

MAVA 390

Öğrencinin geliştireceği bir araştırma projesi üstünde ilgili hoca denetiminde çalışması.

CSSH - MAVA
Lisans
Kredisi:3

MAVA 342

Kurumlarda bireysel ve grup davranışı incelenmekte, kuruma katkıda bulunacak ve çalışma hayatının kalitesini artıracak yetkinliklerin neler olduğu tartışılmaktadır. Motivasyon, iletişim, grup dinamikleri, liderlik, yüksek performans elde etmek için kurum ve iş tasarımı, kriz yönetimi, müzakere gibi konular ele alınmaktadır.

CSSH - MAVA
Lisans
Kredisi:3
Ön Koşulu: PSYC. 100 or consent of the instructor

MAVA 351

CSSH - MAVA
Lisans
Kredisi:3

MAVA 354

CSSH - MAVA
Lisans
Kredisi:3

MAVA 357

CSSH - MAVA
Lisans
Kredisi:3

MAVA 360

CSSH - MAVA
Lisans
Kredisi:3
Ön Koşulu: ((SOCI. 100 or SOCI. 101 or SOCI. 102 or SOCI. 103) and (SOCI. 201 or SOCI. 202 or SOCI. 204 or SOCI. 206 or SOCI. 208)) or consent of the instructor